повернутись до заходів

CJM vs Client Support

lektsiya-cjm-vs-client-support

Чи звертали ви увагу на те, що найчастіше поради щодо підтримки клієнтів зосереджені на тактиці?

«Звертайтеся до клієнта по імені». «Будьте ввічливі». «Подякуйте клієнту за наданий час».

Безумовно, це важливі поради, ви ввідчуваєте себе впевниним,

коли у вашому арсеналі є хороші прийоми та тактики.

 

Але як бути, коли виникає проблема, для вирішення якої немає готової інструкції?

А рішення потрібно приймати самостійно. Тут і зараз.

Тому команда “GrowUp” разом з Finevolution підготувала дуже корисну подію для вас: “CJM vs client support”.

Програма:
19.30-21.30

Поговоримо про:

  • Звідки приходять клієнти і як встановити перший контакт?
  • Больові точки і вектори напрямку.
  • Цінуємо себе і виставляємо правильний кост.
  • Client Support. Як бути ввічливим та зібраним о 3 годині ночі?
  • Робота з негативом та churn rate.
Реєстрація

Лекція в UNIT FACTORY

Інтенсив для IT бизнесу: ALL_IN

Є питання? Напишіть нам!
Дякуємо ;)! Ваш лист надіслано.
Ми надамо відповідь найближчим часом
astronaut astronaut's hand