return to events

(Українська) CJM vs Client Support

lektsiya-cjm-vs-client-support

(Українська)

Чи звертали ви увагу на те, що найчастіше поради щодо підтримки клієнтів зосереджені на тактиці?

«Звертайтеся до клієнта по імені». «Будьте ввічливі». «Подякуйте клієнту за наданий час».

Безумовно, це важливі поради, ви ввідчуваєте себе впевниним,

коли у вашому арсеналі є хороші прийоми та тактики.

 

Але як бути, коли виникає проблема, для вирішення якої немає готової інструкції?

А рішення потрібно приймати самостійно. Тут і зараз.

Тому команда “GrowUp” разом з Finevolution підготувала дуже корисну подію для вас: “CJM vs client support”.

Program:
(Українська) 19.30-21.30

(Українська)

Поговоримо про:

  • Звідки приходять клієнти і як встановити перший контакт?
  • Больові точки і вектори напрямку.
  • Цінуємо себе і виставляємо правильний кост.
  • Client Support. Як бути ввічливим та зібраним о 3 годині ночі?
  • Робота з негативом та churn rate.
Registration

Lection at UNIT FACTORY

(Українська) Інтенсив для IT бизнесу: ALL_IN

Have questions?? Write us!
Thnx ;)! Message is sent.
We will reply U soon
astronaut astronaut's hand